برای ثبت نام از طریق شماره تلفن ، اطمینان حاصل کنید که کشور یا منطقه صحیحی را انتخاب کرده اید. • برای ثبت نام از طریق آدرس ایمیل ، ابتدا Spam را برای ایمیل که حاوی کد امنیتی اطلاعات است ، بررسی کنید ممکن است به عنوان هرزنامه تلقی شود. • اگر چندین بار سعی کرده اید و هنوز هم نمی توانید کد امنیتی را دریافت کنید ، توصیه می شود ابتدا در حالت بازدید کننده به مشتری موبایل وارد شوید و سپس یک حساب کاربری ثبت کنید.
مراحل زیر را برای بازنشانی گذرواژه دنبال کنید.
در صفحه ورود ، روی گزینه Forgot Password.2 را ضربه بزنید.
روی تنظیم مجدد با نام کاربری / آدرس ایمیل ضربه بزنید یا با شماره تلفن تنظیم مجدد شود.
با وارد کردن نام کاربر یا آدرس ایمیل روی تأیید اگر گزینه Reset by UserName یا Email Email را تنظیم کنید ، صفحه حساب را وارد کنید.
اگر گزینه Reset by MobilePhone Number را انتخاب کنید شماره تلفن همراه خود را در صفحه تأیید حساب وارد کنید. بر روی Next ضربه بزنید.
کد امنیتی را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید. یک رمز عبور جدید ایجاد کنید و رمز ورود جدید را در صفحه بازنشانی گذرواژه تأیید کنید.
برای تغییر رمز ورود ، مراحل زیر را دنبال کنید. 1. برای وارد کردن به صفحه مدیریت حساب ، More→ Account Management ضربه بزنید. 2. برای ورود به صفحه تغییر گذرواژه ، روی Change Password در صفحه مدیریت حساب ضربه بزنید. 3. رمز عبور قدیمی را وارد کنید و سپس بر روی Next ضربه بزنید. 4. رمزعبور جدید ایجاد کنید و سپس بر روی Next ضربه بزنید. 5. تأیید مورچه رمز عبور را تأیید کنید و سپس روی گزینه Finish ضربه بزنید.
حداکثر 1024 دستگاه را می توان به یک حساب کاربری اضافه کرد.